dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Träningsverk & 200 dagar till min födelsedag!

Hejhej!

Äntligen har jag fått träningsverk;) Jag fick inte det från i onsdags och torsdags så jag började undra vad som har hänt mig för jag är en sån som alltid får träningsverk men imorse kände jag att jag hade fått det och imorgon kommer jag ha ännu mer träningsverk så lycka till med alla trappor;P



Idag fyller en klasskompis år och vi sjöng för honom på engelskan men han ville inte att jag skulle säga något på tyskan;) Hade nying idag och då körde vi fyra man i soffan och vi tjejer vann;D Det har regnat rätt mycket på eftermiddagen och då känns det höst:) Det börjar bli lite kyligt och jag längtar till början av oktober för då kommer min polotröja och min pyamas:D



Nu ska det duschas så hejsvejs!

Kommentera här: