dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

SOläxa och mörk choklad!

Tjenna mors!

Idag har jag haft sovmorgon som bara är för idag:D Göttans och sen har vi haft en lång mattelektion, en engelsklektion med läxförhör och det kändes helt okej:) Sista lektionen var friidrott på framnäs. Inte så roligt tycker jag och det finns fler i klassen som tycker likadant;)



Sen har jag spelat cello:D Först i orkestern och sen enskillt:) Jag är anmäld till årest orkesterläger och detta året är det på flämslätt:D Ska bli sköj men det är några som bara ska vara med på fredagen för att göra något annat på lördagen men det gör inte så jättemkt;) Ska spela med parad också så då får vi se hur svåra låter det blir;P



Längtar lite men det kommer mer sen;D Nyss har jag pluggat SO, forntiden för vi har läxförhör på det på torsdag. Snart måste jag duscha för att sova om jag ska upp vid sextiden:P Vi ses en annan dag tycker jag;D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Sv. Tycker jag me!:D vi får träffas någon dag:D<3

Kommentera här: