dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ramlade nästan i!

Tjenna!

Idag har jag varit på gemenskapsdag:D Vi var på flämslätt och jag ska dit om tre veckor igen:D Det var jätteroligt och det var nära att jag ramlade i när vi paddlade kanot;P Jag var lite för snabb på att hoppa i kanoten så det var nära att den välte men som tur var blev bara foten och lite på benet blött;)Vi körde massa lekar och sen körde jag och en annan tjej biljard mot en som är duktigare än oss;P Jag är inte särskillt bra på biljard:P



Vi har gjort massa annat och vi hittade en bastu så nu har några tjejer bestämmt att om tre veckor ska vi basta men vi ska inte säga det till killarna för då blir det inte roligt;) Har passat barnen eller vad man säger att det är och alla är helgoa:D Vi hade lägerbål och då var det jag som var konferencier:D Roligt hade jag och man blir väldigt trött så jag tror och lägger mig snart;)

Kommentarer:

1. Rebecka:
Hehe låter som du har haft jätteroligt:D

men rebecca... man kan ju inte ha en konfrencier på ett lägerbål..:P

Kramar
2. Rebecka:
hehe ne men asså lägerbål ska ju vara lite oorganiserat o spontant;P ne tror inte de skulle klara sig utan dej ändå;)

kram<3

Kommentera här: