dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gemenskapsdag med tvåorna!

Tjabba tjenna hallå!

Idag har vi haft gemenskapsdag med tvåorna:) Eller tvåorna hade massa tävlingar som vi skulle göra;P Första tävlingen eller leken var charader:) Det gick bra och jag skulle föreställa först Magnus Uggla och det gick bra:P Sen så var det shrek som de inte kom på;P Sista charaden var en zombie och det var lätt;D



Nästa tävlingsgren var tampongen i flaskan;P Det är samma lek som pennan i flaskan och jag hoppas ni fattar hur vi körde och det är lättare att förså att det var vatten i flaskorna;) Andra leken heter sug och blås och den går ut på att man har ett kort ur en kortlek och den första ska suga så att den sitter fast på munnen och sen ska kortet skickas vidare om ni fattar;P Det blev en hakpuss för min del och ett skrattanfall även omk kortet inte åkte ner;D



Sista grupptävlingen var äpplen i hinken och det är inte såom ni tror;) Det var en i laget som skulle göra och givetvis blev det bara killar;D Först skulle man doppa huvudet i vattnet i en hink och där fanns äppleklyftor som man skulle ta upp, först en och sen äta upp:P När man har svalt äppleklyftan så ska man ner med huvudet i en skål med mjöl i och försöka fiska upp godisar med papper på med munnen:P Jag tror man skullle hålla på så i en minute så först äppleklyfta, godis, äppleklyfta och så vidare;P



Vem vann tror ni?:D Det var mitt lag:D Vi vann en godispåse och vi fick tre godisar var:D Det blev en sista tävling som heter mästarens mästare och det är inte som på TV utan det var en tårttävling mellan två i min klass och två i tvåornas klass:) Det blev två killar i min klass och två tjejer i tvåornas klass;P Vi vann igen:D Vårna klass är bäst och vi har haft jätteroligt och skrattat ihjäl oss:D Har målat naglarna och det blev lite coolt, ni får se en annan dag;) Det blev lite mycket text men jag har tränat och nu är jag jättetrött så jag ska lägga mig men vi ses en annan dag! :D

Kommentera här: