dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Body Step!

Hejhej!

Nu har träningarna startat för mig. Idag har jag varit på body step och instruktör min syster:) Det var helt okej, vissa låtar var roliga och andra var jättejobbiga;P Det är jättefint på nya Lifeclub så kika in där någon gång;)



I skolan så har det varit temadag och nu har vi gjort färdigt våran planch:) Vi har påbörjat powerpointpresentationen och redovisningen är om exakt tre veckor så då är det bara att ligga i;P Har inte hänt så mycket men imorn tror jag att jag satstar på en oboy:D



Nu ska jag duscha igen för jag glömde schampot och sen ska mamma fläta två flätor så jag bli lite lockig på skolfotot:) Måste välja kläder nu kom jag på så vi ses! :D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Sv. okej, aa jag kan typ oxå när som.

Jag vill te gymmet! Men e inte jättesäker på om jag ska köpa gymkort för jag har inte så mkt tid...:S

kram<3

Kommentera här: