dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bara vanliga lektioner!

Tjenixsen!

Det har jag sagt väldigt mycket idag;P Idag hade jag sovmorgon och började 10:20, GÖTT! :D Ordningen på lektionerna var svenska, engelska, matte och sist hade jag tyska. Inte så jätteroliga lektioner, men men. Vad ska man göra? :P Scema kan ni se om ni vill ha det förstorat så klickklick;P



Efter skolan var det bara jag och Louise som var nyingledare men det gick ändå med lite lekar:P Har pluggat som bare den;( Vi har 42 engelskgloser imorn som vi fick reda på förra veckan och sen fick vi idag elva tyskglosor så det är ju jätteroligt med massa glosor tills imorgon! ;( Sitter säkert och pluggar tyska glosor i bussen imron;P Snart ska jag in i duschen:D Hej...dånixen i Svingelskogen;D

Kommentarer:

1. Anonym:
Sv. aa det va rätt härlig skoldag faktiskt men vi missade bussen hem....:p Men du har ju en riktigt härlig dag på fredan:)

JO allt går finfint på mop:D på väner?

Kram
2. Rebecka:
Just de, glömde namn osv...

Kommentera här: