dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Utvecklinssamtal!

Hejsan svejsan!

Idag har jag varit i skolan väldigt länge för jag stannade kvar i skolan och väntade på att jag skule ha utvecklingssamtal:) Vi pratade bara om hur jag trivs och sånna där saker:P Som tur var hade jag Monica för vi skulle nästan ha utvecklingssamtal samtidigt:) Först åt vi och Adam på elake måns och sen satt vi i E-torget och pluggade lite:)



Innan den långa väntan hade vi temadag och då var det tänkt att man skulle börja skriva på sin uppsats men istället var jag i bibloteket och sökte efter information om musik som är ämnet jag ska skriva om:D Det var nog ingen som gjorde så mycket idag men nästa vecka ska jag skriva och skriva men snart ska jag sova så godnatt:)

Kommentera här: