dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Knyta en knut kan vara svårt ibland!

Hejhej!

Efter jag skrev det förr inlägget har jag gjort tysk och engelskläxa. Sen har jag varit ledare och då gjorde vi bollar av papper och sen lindade vi in de i folie:P Efter det knöt vi som man gör julklappar fast det var runda istället:) Det tog nog lite för lång tid på den första som jag gjorde men sen hittade jag rätt teknink;P Hade en ganska lång ledarsamling om tomteparaden bland annat:D



Tomteparaden har varit min dröm när jag var mindre och mellan 5-10 år senare går den i uppfyllelse fast jag var med på förra och gick med fackla och detta året ska jag gå brevid ett släp med massa barn som jag ska ha koll på:) Jaja, nu måste jag in i duschen för det är skola imorn:D Tjingeling!

Kommentera här: