dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En hälsning från Bodil i Timoteij!

Hejsan!

Idafg har jag frysit som bara den! Bussen som jag skulle åka med till skolan var 20minuter sen och den åkte förbi mig när jag var på väg hem och ringde till mormor och morfar för att be de skjutsa mig till skolan och när jag skulle åla hem tog den en kvart till på sig att åka för att det var så halt så jag var tvungen att sterssa så att jag skulle hinna till orkestern. Inte så roligt!



Har frysit jättemycket fast jag drack en varm oboy:) Jaja, vi får se hur morgondagen blir med bussåkandet. När jag kom hem stod en lapp på mig och väntade från Bodil i Timoteij:D En liten hälsning:) Nu ska jag ta en varm dusch så jag slipper skaka för det har jag gjort hela dagen lång. Vi ses! :)

Kommentera här: