dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dansuppvisningar!

Tjabba tjenna!

Idag har jag varit i skolan och haft två lektioner som var att jobba i matteboken och prata i fem minuter på engelska om efterrätten pavlova med en hes röst:) Sen åkte jag iväg till orkestern:D Vi spelade pirates snabbt för en gång skull:D Det är snart julkonsert:D Längtar!!!!!!:D



Direkt eftere jag kom hem gick jag till parken och tittade på många dansuppvisningar från funky kidz och bliss:P Filmade som vanligt syrrans uppvisningar men det var trevligt att titta på det:) Sen har man jobbat lite på sin folklivsuppsats och jag har skrivit färdigt om jazzen och ska börja på rocken:D



Imorgon har jag ingen sovmorgon och då måste jag gå upp vid sextiden:( ;) Har temadag så det är ganska bra ändå, ska kanske läsa min bok då:) Det är första december imorgon och då får man börja äta sin chokladkalender:D Nu ska jag i alla fall duscha för jag fryser snart ihjäl så vi ses!

Kommentera här: