dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vårkonsert om två veckor!

Svejsan!

Börjar bli lite snuvig känner jag men den ska snart bort;) Idag så har vi jobbat med NO både på matten och NOn inför nationella imorgon.  Provet är inom fysik. Har haft tyska och då jobbade vi med det vi håller på med. Sen så har vi hafr engelska också och då får man en läxa som ska vara klar imorgon. Lite jobbigt när man måste göra den bara på en dag. Tills imorgon har vi glosor om man tar alla 33 som jag har gjort så är det lite många;P Den lektionen som jag inte har räknat upp är hkk och då lagade vi pankakor med potatis i som jag inte kommer ihåg vad de heter men de va goda:D



Hade som vanligt orkester och då spelade vi manboy och vi celister ska spela förstastämman när det gäller versarna men annars är den rolig;D Det är bara två veckor kvar tills vårkonserten! :D Nu måste jag träna på de 33 glosorna så vi hörs! Lycka till alla som gör nationella imorgon:)

Kommentera här: