dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snart åker jag!

Hejsan!

Fortsätter givetvis att längta till festivalen;D Har börjat packa lite smått;P Jag har även läst igenom det där häftet en gång till och det förvånar mig inte om jag kollar in RUMs hemsida igen;D Imorgon är jag nog galen av gladhet över att åka! :D

Idag har vi haft vanliga lektioner och sånt där. Jag och musikläraren har bestämmt när jag ska spela upp för honom. Jag vill ju visa vad jag kan på min cello fast man blir så nervös och spelar fel hela tiden men det ska nog gå bra;P Jag ska spela upp den andre juni efter musiklektionen.

Jag längtar och längtar så det får bli en rolig bild på t-shirten;P



Man måste ha den på varenda konsert som sitter så bra på en själv. Det känns nästan som man har en polotröja när man har på sig den;P Nu ska jag göra annat så vi ses med glada leende;D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Hihi jag längrat så!! O jag har faktist oxå börjat packa;P Men vad ska man ha med sig för kläder egentligen? Vad ska man ha på invigningen o på discot?:P



kram
2. FERHAT - Studerar till sjuksköterska:
SV: Tack tack :D

Kommentera här: