dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pinnbröd!

Hejsan!

Idag är det måndag och alltså skola. Först hade vi klasstid och gick igenom lite grejor och sen hade vi teknik. Vi har olika perioder när vi har teknik, bild och musik. Nu är vi inne på period tre så jag har ingen bild längre:( Denna period har vi teknik och musik. Efter tekniken så hade vi idrott, orientering och det blev la sex tjejer till slut som gick ihop:) Det va roligt förutom en sak;P

Sen hade vi SO och då skulle vi göra färdigt livsåskådningsgrejset men det är nog inte så många som är klara;P Lunch sedan och lång rast. Då satte vi oss ute vid flaggstången. Lektionen efter maten blev då tyska och då hade vi genomgång och skriva lite meningar som inte var så svåra. Sist men inte minst var det elevens-val och då skrev vi en packlista till den stora vandringen.

När man kom hem åt man och satt lite vid datan. Innan jag skulle iväg på nying satte jag mig på altanen och njöt av solen:D På nying grillade vi pinnbröd. Jag grillade två så nu är jag propmätt:P Tjingeling!

Kommentarer:

1. Rebecka:
svar: haha aa det skulle behövas:P läser stolthet o fördom men det e omöjligt att läsa hela så jag läser typ varannan sida:P o ska ta o se filmen, för 10gången elr nåt:P



kram<3

Kommentera här: