dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Öppet hus!

Hejsan!

Nu har vi haft våran öppet hus om livsåskådningsgrejset. Det gick bra, våran monter stod först så det var många som kollade och vi fick prata rätt så mycket;P Det var bara en och en halvtimme så inte så jobbigt;)

Nu sitter jag är med en varm kopp te för jag vill gärna bli frisk. Det är ju orientering imorgon men jag tror inte jag ska anstränga mig så att jag bli ännu sjukare;) Det ska bli skoj att få träffa lite folk;P Det är ju inte långt tills jag är på läger och då vill man också vara frisk så till helgen gäller det att vila ut! ;D

I tisdags så fick man reda på att vi ska vara med i världsrekordförsöket på festivalen:P Vi måste slå 6 452 deltagare för att komma med i Guinness Rekordbok:D Om ni vill läsa mer så klick-klicka här!

Min syster ska åka till Kreta imorgonkväll och jag vill också åka till något varmt land! :D Bild från Cypern förra året:P



Tjingeling så länge!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Ska bli kul med världsrekordet:) Hoppas att man klarar av den svåra låten:P haha lol



Kram

Kommentera här: