dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Krig!

Hejsan på dejsan!

Idag har det nästan varit en vanlig skoldag. Först hade vi näst sista slöjdlektionen och jag är inte färdig så jag får jobba imorgon också. Det var fritidsledare som pratade om sista natte med gänget och jag ska självklart åka dit:D Sen skulle jag, Louise och Elin gå till badhuset men det var stängt så vi hälsade lite på de nya sjuorna;P Sen så hade vi tyska och då så var det en muntlig läxa och mitt när jag pratar på tyska och kommer på att det jag säger så då säger jag nej och sen börjar jag om på meningen;P Jaja, det gick bra i alla fall.

Efteråt hade vi matte utomhus:P Då kom 9B och kastade vatten på några i klassen och nu är det krig mot de. 9C är med oss också;D Det blev ett himla tjat och lärarna typ vaktade oss;P Vi har bestämmt oss för kriig ändå;D Bara för att vi hade en väldigt lång rast och väntade på att 9B skulle komma ut ur deras lektion fick vi börja lite tidigare och inte ha någon rast mellan svenskan och EQn. Vi slutade halv två istället för två idag:D

Ef skolan så skrev jag inlämningsuppgiften som jag valde att göra på SOn. Sedan fick jag m&m´s av mamma som var och handlade förut för jag har feber och är förskyld igen:( Tog lite kort på mina m&m´s ;D

















Nu sitter jag är med min snuva, hosta och feber och käkar m&m´s:P Hoppas jag blir bättre tills imorgon och hejdå på dig! :D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Svar: Okej låter super;) ha de skojj:D

Kram

Kommentera här: