dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kan knappast prata!

Hejsansvejsan!

Idag har jag försökt att bli bra från att vara hes men jag har inte lyckats med det;P Har skrivit klart egen träningsuppgiften så nu slipper man den:D Klockan 18:00 var man ju självklart på body combat med Rebecka och Elin:D Kom på att jag har lovat lägga ut avslutningsfotot:P



Om ni vet så ska jag ju göra rätt så många grejer i maj och det börjar om tre dagar:D Först ska jag på läger som är från onsdag till söndag:P Sedan veckan efter det på tisdagen så ska det spelas en konsert och på fredagen till söndagen ska jag vara på en festival i Västerås! :D Helgen efter det så är det klassfotbollen och det är ganska roligt att vara där och träffa massa folk;P Den 8 juni så är det supé och på fredagen är det sommarlov:D Det jag längtar mest till är faktiskt festivalen! :D Inte så svårt att lista ut kanske;D Kommer säkert att bli jätteroligt!!! :D

Nu ska jag snart gå och sova och vila mitt dumma knä som har ett blåmärke på sig;P Det är inte särskillt roligt att ha det så ska jag säga ! ;) Ses:D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Haha snyggt foto;P gitarrer? snyggt iaf;)
2. Anonym:
Svar: Aha då fattar jag, smart;)

Svar(igen): haha har alltid velat ha en ukulele men den måste va speciell så jag köpte en billig o gjorde den till min egna;P

Kommentera här: