dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kalas!

Hej!

I morse gick det nästan att sova länge;P När man kom upp åt jag frukost och sen tittade jag på TV tills det var dags att mamma skulle laga mat;D När jag duschat åt jag mat och sen jobbade ja lite med hkk.

Jag och Elin var och kollade på en och en halv GIFmatch. Det blev 3-1 till Kinna. När man kommit hem från matchen bytte jag om till kalaskläder;P Jag var på Louises lillasysters kalas. Jag stannade lite längre än vad de andra gästerna gjorde;) Vi kollade på Twilight.



Till slut var det bara jag och Louises kusin som går i trean kvar;P Louise och hennes lillasyster somnade och deras mamma var uppe. Ungefär vid halv tolvtiden ringde jag pappa och han fick hämta mig. Nu har jag lovat att sitta vi datan i ungefär 10 minuter så tjingeling allesammans!

Kommentera här: