dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Happy face!

Hello there!

Idag har det kännts som om dagen har gått väldigt fort:P Först hade vi klasstid och då sällde lärarna inte på oss som är mycket ovanligt;) Sedan hade vi teknink och lödade. Efter det hade vi vollyboll:P Går la sådär men det är roligt;P Innan maten hade vi SO och började med någon ny kurs. Sista kursen i SO på västerby! :D Efter maten hade vi lång rast där vi antagligen pratade bort;P Sen hade vi språk, tyska. Gick ganska fort och forsatte skriva recept på tyska. 

Den sista lektionen var friluftsliv som jag har på elevens val. Vi som redan gått på våran "lilla vandring" hade lite sjukvårdsutbilldning där vi fick prova linda in annan så det blev tryckförband. Sedan skulle vi bära varandra på olika sätt och vi hade ju sjävklart en liten tävling där man skulle bära fram och tillbaka tre personer i kungastolen. Jag fick bära en gång och sitta en gång:D Vi slutade tio i tre och på väg hem träffade man några nyingar som jag träffade senare också;P



På nying tog jag ju självklart massa kort som jag gillar a lot! ;P Om två dagar ska ju jag på läger och vara scoutledare men det ska ju regna ganska mycket men vi får se hur det blir med det. Skönt att komma bort från skolarbetet och inte kunna sitta vid datorn;) Fast jag kommer att sakna datorn lit och jag har med mig mobilen fast den ska jag bara ha i nödfall;P Är ganska glad idag så nu blev det ett lång inlägg. Jag är ju så längtansfull till alla läger, konserter och festivaler jag ska på;D Längtar och massa utropstecken! ;D Hej så länge:P

Kommentera här: