dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Festival om hela två veckor!

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!

Hehe, det är 14 st hej;P Idag är det som sagt TVÅ HELA VECKOR TILLS JAG ÄR PÅ VÄSTERÅSFESTIVALEN!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Nu kanske jag inte ska tjata mer på den;D Idag menar jag alltså. Imorgon kommer jag ju börja tjata igen;P



Idag har det ju varit orientering istället för skoldag:P Tiden blev bra och sånt men det hände ju också en pinsam sak som jag inte kommer skriva här;P Den ska vi inte heller prata om! ;P Jag kan väl i alla fall säga att jag ramlade och fick ett blåmärke på knät men ungefär vid tvåtiden gjorde det jätteont så nu haltar jag lite;) Inte bra!



Efter någon eller några timmar då jag inte kände något i knät så var jag och tränade och nu är det bara två gånger till som jag måste träna för att egen träningsuppgiften är klar. Blir skönt att slippa alla måsteträningar;P

Sen har jag bara slappat och tittat på några vänneravsnitt så nu måste jag köpa box nummer 7;D Jag åt lite chips som pappa köpte till mig också. Jag tyckte jag var värd en chipspåse efter allt som har hänt idag;P

Nu ska jag forsätta vara glad för att det bara är två veckor kvar:D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Faan vad jag börjar bli stressad nu. 2veckor:P



Vänner best ever!:)<3

Kommentera här: