dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

2010-03-30!

Hejsan!

Idag klockan tolv kom farmor och hämtade mig och vi åkte till mina kusiner i skara och åt mat med de på kråks:P Jag åt kycklingfilé med stekt potatis och timjansås, väldigt gott vill jag säga! När vi hade ätit skulle vi till köpa berlocker till oss tjejer. Jag valde tre som de skulle beställa hem och en som jag får i födelsedagspresent om nio dagar:D Sen åkte jag och farmor till hennes bror och fru. Där var deras barnbarn med barnbarns barn. Coolt att de får träffa sina barnbarns barn:P

När man kom hem började man lite på teknikuppsatsen. Sen har jag käkat och tittat på mästarens mästare, final. Det blev Armand som vann. Finalen stod mellan Armand och Tohmas men jag tycker det skulle vara mest rättvist om det var Armand och Louise det stod mellan i finalen. Nu sitter jag här vi datan och grejar lite med bloggen:P Jag skriver säkert imorgon och vi ses då;)

Kommentera här: