dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre veckor kvar!

Heejheej!

Nu är det bara tre veckor kvar tills min födelsedag:D Jag kommer nog snart börja fråga vad alla har köpt till mig så jag kan lista ut det innan;P Idag så har jag faktiskt inte varit så övertrött. Först på syslöjden så stickar jag och det är lite svårt men det blir bra. Sen tyskläxa som inte var så jättesvår men om en vecka ska jag ha tyskprov och det är ganska lätt förutom de 60 glosor jag har valt ut. Man skulle välja minst 40 men jag hade 20 till och viste inte vilka jag skulle välja bort så då blev det så.

Direktlektionen efter det var matten och då skulle vi har prov på det också om en vecka men vi skulle tydligen ta det efter påsklovet. Sen hade vi svenska och jag jobbar på min fördjupningsuppgift som är förnamn, efternamn och namnsdagar. Det är faktiskt ganska roligt att få veta var namnen kommer ifrån och vad de betyder;P

Vi slutade ovanligt tidigt idag:D Imorgon har jag SOprov på förintelsen och lite till så nu måste det pluggas. Tänk att det bara är 20 dagar kvar imorgon och jag längtar sååå tills man får övningsköra:D Vi ses bloggläsare;)

Kommentera här: