dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tränat utan träningskompis!

Heej igen!

Förut var jag och tränade utan någon träningskompis:( Det gick bra ändå:) Body cobat brukar det bli på söndagar. Det är faktiskt riktigt roligt men ändå väldigt jobbigt, det är så det ska va! ;P Innan jag var och tränade pluggade jag lite tyska glosor för vi har tyskprov på torsdag och det är lite grammatik plus 60 glosor som man ska kunna så det är bara och plugga på de, men vi har haft de i läxa innan så de sitter någorlunda. Snart ska jag ska jag ta min godnattsömn och vi hörs tomorrow! :D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Jag tänker inte ersätta Elin men om du vill ha med dej nån till gymmet så kan du alltid kolla med mej:)



Kram<3
2. Svar::
Jag tänkte på dig men det var en dag innan och man måste boka sig och sånt innan och oftas blir det fullt ganska fort:) Jag får komma på tidigare nästa gång:) <3
3. Svar::
Man jobbar aldrig tillsammans på body combat så om du inte har något för dig på söndagar så säg gärna till. Body combat är ungefär karate men tror du det går bra med knät? Det blir roligare ju fler man är:P Jag vet inte om det finns plats den söndagen som kommer men nästa söndag gå säkert om man bokar i tid:) <3
4. Rebecka:
Okej, låter superskojj. Asså jag känner att jag behöver göra något. Inte sitta på ändan hela tiden;P Tror att det går med knät...:)<3
5. Svar::
Jag har hört att det var någon som hade vridit sig i knät och när hon gick på body combat så stärkte det knät så det ingen fara:) Du får säga till när du vill. Det är på söndagar klockan 18.00 och helst en vecka innan så man kommer med. Jag kan hjälpa till med bokningen och det där:) Jag tror det kostar 75 eller 85 per pass. Om det är något annat pass som du vill gå på så säg till:) <3

Kommentera här: