dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista söndagen i mars!

God kvällens!

Idag har jag bara slappat på förmiddagen. Sen på eftermiddag gick jag och Elin och tränade. Jag gick på body combat och Elin gymmade. Nu har jag varit på body combat tre gånger och jag börjar haja alla stegen och slag;P Man blir bättre och bättre för varje gång men jag kan tyvärr inte gå nästa vecka för då är jag bortbjuden. Istället för det ska jag gå på fredagen fast då är det inte Linda som har det utan det är Andreas istället men det går väl lika bra;P

Igår beställde jag och mamma Björn Borgtrosor till mig:D Det blev fyra par:P De får jag säkert på min födelsedag och jag kom på att vi beställde noter också och jag börjar undra vart de är men mamma kanske har tagit och slagit in de så jag får de på min födelsedag:P Idag hittade jag ett par jättesnygga converse med blommor på och jag vill jättegärna ha de men de är lite för dyra;) Fast jag har råd men vi får se om det blir något köp:D

Imorgon ska jag vara ett troll på nying för det är maskerad:P Snart ska jag nog lägga mig för jag är dödstrött;) Ha ett bäst påsklov!

Kommentera här: