dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Påskjakt!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag har jag gjort ganska mycket:P Först gick jag och Elin för att träna body pump. När vi gick dit var vi jättetrötta och hade ont i kroppen och efter vi hade tränat var vi jättepigga och hade inte så ont. Det var en tvärtomdag;D Sen efter det gick vi ut och gick och kom på att vi ville ha en påskjakt. Så det gjorde vi efter maten:D Det tog ganska lång tid:P Jag gjorde en till Elin och Elin gjorde en till mig. Sen så gjorde vi två till till Elins lillebror och hennes pappa fast de ville nog egentligen inte;P

Först åkte vi till ica och köpte påskägg och godis och chips eftersom Elin inte får äta godis. Sen fyllde vi godis och chipsen i påskäggen. Efter det skrev jag och Elin ledtrådar som man ska leta efter. Elins var väldigt svåra tyckte jag;P Mina var ganska svåra;) Det var en rolig dag med en rolig påskjakt.



Om ni visste så är det första april imorgon och har ni kommit på något bra skämt? :P Det har jag och för det första om jag hinner ska jag gömma min syrras smink så hon får gå på sminkjakt;P Sen ska jag hälla något i pappas sko tror jag men det får tyvärr inte vara kletigt eller någon vätska. Sen ungefär vi tvåtiden i natt ska jag antingen tända lampan i mammas och pappas sovrum när de sover eller så tar jag min systemkamera och tar kort med blixten några gånger:D Jag kanske kommer på något mer men det får vi se imorgon;D Jag hoppas ni kommer lura många!

Kommentarer:

1. Rebecka:
sv. det låter finfint!:) tack<33

Kommentera här: