dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Minnen!

Godagens!

Idag har det varit skola som vanligt och jag har kommit på vad jag ska göra på syslöjden nu. Jag ska sticka en sådärstor tärning fast det har bokstäverna J E S P E R. Den blir till Jesper som är mammas kompis barn och den familjen har jag kännt sen jag var liten och deras barn har kännt mig hela livet fast de bor lite utanför Stockholm så man träffar inte de så ofta. Det känns nästan som det är mina släktningar fast de inte är det;)

Idag slutade vi klockan två och som vanligt går jag, Elin och Louise hem tillsammans men idag var Louise sjuk så då var det bara jag och Elin. Vi började prata gamla minnen och om våran klass och när vi skulle sklijas åt så tog hon vägen förbi mig så vi skulle prata ännu mer. Sen så ville vi pratade ännu mer så då lämnade jag väskan och då gick vi till Elin och när vi var där tog vi en macka och sen gick vi ut igen. Jag var hemma klockan halv fem efter våran promenad så det blev en lång promenad:P Det är roligt att prata gamla minnen ibland:D

Nu har de satt upp listorna på vad man fick som elevensval och jag fick friluftsliv:D Det är mer än hälften av våran klass som fick det men Elin och Louise ville inte ha det men det är ju bra att träna att vara ifrån de någon gång. Det tycker i alla fall våran handledare.;P På friluftsliv så ska man gå en låååång vandring och sen övernatta antaglingen någonstans på Kinne Kulle och jag ville inte att det skulle vara samma dag som festivalen i maj så nu har jag frågat när vandringen är och det är INTE samma dag så nu är jag jätteglad:D

Glada hälsningar!

Kommentarer:

1. Elin :D:
sjukt härligt å snacka gamla minnen du :d

Kommentera här: