dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snackat om sommarjobbet!

Hejhej!

Samtidigt som jag käkade frukost tittade jag på avsnitt från vännerbox nummer åtta:P Sen så har mamma städat den lilla musikhörnan vi har:D Nu är det ordning och reda. Nu kan man äntligen hitta sina celloböcker och alla vispopsböckerna;) Alla olika noter som jag har fått lite då och då som jag har lagt i alla celloböcer har jag satt in i min pärm. Inte orkesterpärmen utan en pärm som jag har där alla utsorterade noter finns;P



I allt städande så har mamma bytt sträng på gitarren och hon försökte stämma men det gick inte så bra så jag satte mig och stämde istället och det tog lite tid för att strängen som mamma bytte stämmer om sig hela tiden eftersom den är ny;) Så när klockan var tio i ett och jag inte hade gjort iordning mig så var det dags att duscha eftersom jag skulle prata med min kontaktperson om sommarjobbet. Jag fick skynda mig och mamma fick snabbt göra mat;P

Sen så var jag och pratade i en kvart och fick några papper och när jag ska vara där första dagen och sånt. Nu så ska jag städa på mitt skrivbord och bädda sängen men det känner jag inte för nu;P Nu kommer jag inte på något mer men det kan hända att jag skriver ikväll;D

Kommentera här: