dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Orkar inte skrapa mer eller titta på onödig skit på TVn!

Hejsansvejsan alla glada läsare!

Rubriken säger att jag inte orkar skrapa mer på staketet för det är så himla tråkigt. Jag längtar faktiskt tills man kan börja måla det istället;P Det där med onödig skit på TVn är för att syrran har lånat hem boxar som jag inte tycker om och jag har klagat på det hela dagen;P

Istället för att jag skulle göra detta som jag gjorde ändå så har jag raderat kort från både Blomberg och klassdagen som är onödiga kort;P Vad har jag gjort mer?? Jo, jag har försökt sova men det gick inte för att en viss person skulle väcka mig när jag ville sova så jag har varit ganska trött också;D

Till lunch så tyckte jag att vi fick god mat som var grynkorv och potäter men syrran tog poäterna och köttbullar istället så jag kallade henne för bäbis;P Själv gör jag så också ibland så till kvällsmat tog jag köttbullar med potäter och gräddfil:D Vräkte i mig fem små potäter och sexton köttbullar;D

Vad har jag gjort mer? Kommer inte på mer men imorgon är det en ny dag och då får man se vad som händer och hejsvejs! :D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Svar: elr hur. nu i efterhand blir jag själv lite rädd:P Jag tror att jag var i något typ dataspel och jag va typ ledare och förlorade och tog först iväg o det blev svart, sen hörde jag först ett skått och tror det va någon av mina soldater som blev skjuten och sen ett till skått och efter det verkade jag försvinna:P

haha konstig dröm...



Aa det går väldigt mycket framåt. Från början va det jättemkt att göra för de som hade byggt den var mycket slarviga så jag fick liksom göra massa onödigt arbete.

Nu har jag bara väggrna kvar att måla och sen ska det läggas golv:D



kram på dej
2. Rebecka:
Förlåt för en väldigt lång komentar:P

Kommentera här: