dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kan nästan göra allt för att inte kunna sluta spela nästa höst!

Hej för tredje gången gillt!

När man var på Flämslätt så tänkte man på i höstast då jag var på läger där med alla orkestrar i kulturskolan:P Jag har sagt till de flesta att jag hoppas kunna vara med i orkestern äveen till höst om jag hinner hem från skolan. Jag vill verkligen inte sluta så jag har föreslagit att vi kunde bilda en högstadie och gymnasieorkester där alla instrument ingår;P Det enda som typ funkade var att man kunde ha en dag där man spelar t.ex. kvartetter eller liknande som vi hade någon gång. Det var en jätterolig dag:D Den där lilla orksetern som jag pratade kan man ju ha varannan vecka eller nåt sånt och det tycker min lärare var ett bra förslag;P

Jag tror inte ni vill läsa om hur jag vill kunna spela i orkestern i höst också men det får ni göra ändå;D På festivalen så pratade man med alla och det har jag inte gjort förut så nu vill man ju inte sluta spela och jag hoppas att nästan alla som spelar ska forsätta men jag vet i alla fall en som ska sluta och det går tyvärr inte att övertala:( Man träffar ju några i orkestern ibland och det gjorde jag igår:P

Hittade den på Flämslättslägret i höstast. Lite suddig men bara mobilkamera och väntan på fika;D



Snart är det läggdags och imorgon ä det skolavslutning och sen bär det av till sommarland för att vara med på sista natten med gänget som kommer bli jätteroligt! :D Igår kom jag på att imorgon kommer jag att ha varit på 3 discon på 20 dagar och det är väldigt ovanligt enligt mig,P Festivaldiscot, supédiscot och sen så är det sista natten med gängetdiscot:D Längtar! :D Vi ses ännu en gång;)

Kommentera här: