dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Har inget att göra!

Hejsan!

Har inget att göra men jag hittade sommarlistan som jag ska göra nu:D Kopiera gärna och svara själv:P

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Jag vet inte men det är roligt när man sitter och spelar kort med massa roliga människor och pratar på något bra ställe där det är sommrigt;D

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Jag gör masssa roliga saker med roliga människor som att sepla minigolf, spela kort eller spel och käkar glass och jordgubbar:D

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Körv och grillbitar;P

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jag har fått erbjudande om olika sommarjobb som att skrapa och måla staketet och jobba med någon mattebok så jag känner mig lite säkrare inför gymnasiet. Ska kanske passa några sysslingar. Har självklart fått ett sommarjobb inom kommunen som är att jobba på en förskola:) Jag ska åka till Italien med familjen och vara med kompisar också:P Kom på att jag ska göra om mitt rum och givetvis baka godsaker;D

5. Dina bästa sommarfärger?
- Limegrön och de färger som är ljusa:D

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Åka och campa och att hela familjen har likadana träningsdressar på sig. Har fått bonnbränna och alltid klagar på vädret hur det än ser ut;P

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Jag har varit i 18 länder och är bara 16 år så de är mycket minnen men det roligt att vara med roliga människor och käka jordgubbar med glass:D

8. Havet, sjön eller poolen?
- Alla, det spelar inte så stor roll men det är roligast i sjön eller havet;D

9. Vad väljer du i glassbaren?
Jag väljer chokladglass:D

10. Vart går din drömsemester?
- Jag har ju som sagt varit i 18 länder och jag vill tillbaks till Las Vegas och bo på Mandalay Bay på hotellet Four Seasons:D Sola och bada i de häftiga poolerna:D

Det var den listan och tjingeling så länge! ;)

Kommentera här: