dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Cykeltur i blåsten!

Svejsan!

Jag vaknade ungefär som vanligt vid halv 11 och åt frukost och sen satt jag vid TV en stund. Efter det så duschade jag och tog lite kort på blommor på altanen och i trädgården:P Mitt uppe i allt där hemma så ringde min kontatperson som jag har i sommarjobbet. Jag ska komma bort till förskolan imorgon för att få arbetsuppgifter.

Sedan gjorde jag min egen mat och kom hastigt på att jag skulle cykla till Husaby kiosk:P Det gjorde jag efter maten vid tretiden. Det tog en halvtimme för mig att cykla dit men hemvägen tog det bara 20 minuter och vad kan det bero på? Jo, alla backar! ;) Jag cyklade bara till kiosken för att Rebecka jobbar där och då vill man hälsa på:D Jag tog en kanon-kola:D Blev gott med en isglass efter man har cyklat;P Stannade där till fem ungefär för då cyklade jag och Rebecka tog moppen och körde bakom mig;P Inte hela vägen bara några meter för sen åkte hon lite fortare;) Det var blåsigt men ändå rätt skönt ute;D



Efter man kom hem och duschade lite snabbt så värmde jag en pizza som var i frysen och åt. Sedan var jag sugen på te och drack det och nu sitter jag här så hej svejs på er alla! :D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Det var superroligt att du kom o hälsa på och du måsta komma igen, om du vill asså. Idag har det typ inte vart något att göra, de 2-3 fösta timmarna kom det typ en kund:P haha



Kram på dej:)

Kommentera här: