dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bästa klassdagen man kan få!

Hejsan!

Idag har det varit klassdag och vi var på Flämslätt. Återuppliva minnen från sjuan då vi var där och paddlade:D Själklart paddlade ganska många nu också men inte jag. Jag tog mest kort när det var fyra kanoter och alla skulle välta alla. Ni missade något och vi andra bara stod där och skrattade:D Grymt roligt var det. Vi grillade hamburgare men innan det åt vi kladdkaka och vi var tvungen att lova dyrt och heligt att inte skvätta vatten på lärarna. Alla lovade ska jag säga;D



Jag kan inte förklara allt roligt idag för då blir det så mycket men det är ett väldigt roligt minne och jag fick 462 kort i min kamera fast några blev inte särskilt bra för att det var massa som "lekte" med kameran t.ex. samtidigt som man tog kort så snurrade man och då blir korten suddiga;D



Glömde ju skriva att jag var en av de som badade och det var kallt i början men man blev van efter ett tag;D Om man börjar skriva något mer kommer det bli ett väldigt långt inlägg när jag är färdig så jag slutar att skriva nu;P

Man har ju tittat på åtta vänneravsnitt också;D Vi ses efter en rolig dag!

Kommentera här: