dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

När det regnar tar man fram kameran!

Heeeeej!

Idag så vaknade jag i källaren;P Ska sova där under tiden man gör om i mitt rum:D Vi har spacklat och målat hörn. Vi målade hörnen för att då kan man tejpa där när färgen har torkat för vi ska tejpa och måla ränder:D Vi ska måla väggarna en gång eller två gånger imorgon:P Ni får se sen hur det blir:) Mina gamla väggar plus fult golv;P På en vägg hade jag två stycken remsor av blommor eller vad man säger;)



Efter spacklingen;P



Idag har jag även rensat kläder. Det blev inte så mycket att slänga;P Jag ska skaffa en mindre byrå nu så då får man inte plats med lika mycket och jag har kläder som jag aldrig har använt heller som bara ligger där. Lika bra att slängat då;P



Efter att man har ätit lunch så började det regna och då tar man fram kameran:D



Jag har skaffat spotify nu, kände väl att det var dags;P Detta var den sista meningen;D

Kommentera här: