dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Göteborg för tredje gången denna vecka!

Hej!

Idag har jag varit i Göteborg med Rebecka igen:D Vi gjorde inte så jättemycket. Det var tänlt att vi skulle kolla på finalmatcherna men vi kollade  bara på en halv match;P Vi shoppade lite men det gjorde vi inte så mycket det heller;P Det var en jättetrevlig dag! :) Det blev lite mycket att gå men det gick väl. Vi tog ett tidigt tåg vid tretiden:) När man kom hem så visade jag mitt nya rum för Renecka:D Hon fick träffa min busiga lilla kusin Vicktor som var här och åt mat:D

Det finns mycket energi i min kusin och vi har som vanligt lekt massor så nu är jag ganska trött:P Har inte gjort så mycket mer. Kanske ska bada med busiga kusinen imorgon:D Hejdå så länge! :)

Kommentarer:

1. Rebecka:
Tack för en trevlig dag!:D<3

Kommentera här: