dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Busiga Viktor är här hemma i helgen!

Hallå!

Idag känns det som jag har gjort ganska mycket men det kanske jag inte har;) Först vaknade jag av att mamma och pappa stod och tjötade om att pappa skulle städa badrummet;P Det var vid tiotiden:) Sen när jag hade varit vaken ett tag så åkte de till Mio i Mariestad för att hämta min byrå:D



Under tiden de gjorde det så hann jag äta frukost, göra mig i ordning, måla ramar och fota regnet en stund:D Sen när de kom med byrån så satte vi ihop den och det tog lite tid men det gick;P Vi kom fyra minuter försent till mormor och morfar men det gjorde inte så mycket;) Vi åt där för att min busiga kusin Viktor och hans familj kom på ett besök här i helgen:D Som vanligt när Viktor såg mig så blev han jätteglad:D Vi har lekt massa idag och tagit lite kort på honom som han gillade:) Vi har spelat på pianot också, det blev för det mesta bamselåten;D



När man kom hem satte vi byrån på plats och jag har ätit och tittat på TV. Det blev lite fredagsmys också:P Nu ska jag bara sitta här framför min dator. Vi får se vad jag gör mer än att klicka på Spara & publicera;) Ses!

Kommentera här: