dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Marabou!

Hejsan!

Idag väcktes jag klockan elva och var jättetrött. La mig ganska sent igår.

Jag har fått ett litet bord av pappa som han hade på jobbet där man skär papper och den är faktiskt jättebra;P Man kan skära rakt och vågit. Sen kan man skära bara lite av papret så det går lättare att vika. Det går också att skära så att det ser ut som på biljetter, där man river av t.ex. En bra grej att ha någon gång;)

Idag kom farmor och åt mat hos oss. Efter maten följde jag med farmor och handlade, hon tycker det är bra när man ska bära mycket mat. Jag fick två marabou mjölkchoklad av henne, gottgottigt:D

Just nu sitter jag här med SOmappen för jag ska skriva en reflektion om abort som ska vara inne på onsdag.

 
Tur att jag har min choklad!:D

Kommentera här: