dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

2010-01-20!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag har det varit en rolig dag faktiskt. Först i skolan blev det mattediagnos och den gick bra. Närr man blev färdig fick man jobba med NO och vi skulle vara klara med 77 frågor och jag gjorde det mesta igår. När jag blev klar med dem så skulle jag göra en labb som man skulle skriva planering och sånt till. När planeringen var färdig så fick jag sluta så då blev det en väldigt lång rast för vissa. Några satt kvar och gjorde färdigt frågorna och vi andra sprang runt i klassrummet;P Det var det bästa på dagen:D 9A är den bästa klassen man kan vara i!:D Sen hade vi en kort SOlektio och det var inte så jobbigt. På engelska gjorde vi två dignoser som vi ska göra för att förbereda oss på de nationella proven och jag tyckte det gick ganska bra faktiskt.

Sen blev det en lång rast och då satte jag mig vid 9Cs tjejer medas elin gick några varv med Amanda. De tvigade mig att vara med i deras påhittiga lek och det gick ut på att man skulle bara gå rakt så om någon stod ivägen och inte flytta på sig så va man tvungen att gå in i de. Stackar de. Jag gick in i tre stycken fast det var några i klassen såm tur va;P Teknink hade vi sista lektionen ooch jag och elin ska börja borra nästa gång. Vi håller på med kugghjul.

Tyskan gjorde jag efter skolan och sen har jag suttit och ändrat  i bloggen lite. Det får vara så ett tag tror jag. Men nu är jag jättetrött så måste gå och lägga mig. 

/Rebeccaaaaaaaaaaaa

Kommentera här: