dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tredje skiddagen!

Hello!

Idag har vi åkt skidor som vanligt både på för och eftermiddaggen. Till lunch tryckte jag i mig 14 köttbullar med mos, man blir jättehungrig när man har åkt skidor;P På kvällen gick vi till hotellets resturang och åt middag. Jag tog en älgburgare med klyftpotatis. Det var jättegott. Till efterrätt blev det chokladkaka med vispgrädde.

I backen var det jättekallt så jag hade ingen känsel i ansiktet. Backarna var isiga men det gick att åka ändå. När vi skulle åka en ganska så bra backe så var det många som åkte i den. Det var en snowboardåkare som åkte framför pappa förut och det var svårt att se snön idag så den ramlade och gjorde en framåtvolt mitt framför pappa. Den slog i ryggen och efteråt låg den där och skakade. Hoppas den blev bra.

Nyss spelade vi kort igen och idag gick det bättre:P men nu måste jag gå och lägga mig innan någon kommer och säger till mig;D Sov gott!

Kommentera här: