dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tränat idag!

Tjabba tjenna!

Kunde inte sova fram tills 10 men det är inte dåligt det heller;P Jag satt ganska länge och kolla på TV på förmiddagen. Jag skulle nog göra lite läxor istället menmen, det gillar inte jag så det så!;D Efter maten tränade jag och Elin på gymmet. Vi var inte på något pass, bara gymmade. Vi fick skjuts dit av min granne/släktning. Det är bra det.

När jag hade tränat så åt jag mat igen för lunchen var inte go, fisk. Sen började jag med tekniken och nu är den färdig. Den blev faktiskt ganska lång, tre dataskrivna sidor. Jag tror inte jag har gjort så mycket mer men imorgon är det skola igen. Det är en ny månad imorgon så då blir det nya färger i bloggen:P Hej svejs!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Jag vill oxå gå på gymmet! Det känns bara lite dumt att gå dit själv... Finns det några andra pass man får va med på innan man fyllt 16 än "juniorträningen"?



Kram
2. Svar::
Man får gå på gymmet det år man fyller 16 så du får gå om du vill. Om du vill kan vi gå tillsammans nån gång:P
3. Rebecka:
Okej:). Det vore superroligt! Säg bara till när!;)



Kram
4. Svar::
Det ska jag göra! :)

Kommentera här: