dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sportlov!

God sportlov!

I morrgon åker jag till Lofsdalen och jag tror att jag kommer hem på lördag. Som sagt är det bara 350 meter till liftarna från stugan. Vi åker på eftermiddagen så ingen melodifestivalen för mig förutom på radion men men. Det kanske blir så att vi ser på datan men då måste den vara fulladdad och jag vet inte hur länge det håller men vi får se. En lång bilresa och jag måste antagligen sitta mellan mamma och pappa i mittensätet i fram och när jag gör det så får jag kramp och jag tror inte jag får byta med de som sitter i baksätet, syrran och pojkvännen. Det kommer säkert gå bra om man har laddat mobilen och mp3 med bra musik;P

Idag i skolan så hade vi en lång SO och då kollade vi på film, diskuterade efteråt också. På svenskan fick jag både en bok i huvudet och blev skrämd genom ett skrik bakom mig men det var bara roligt:D På idrottslektionen så var det uppvärmning och sen körde vi dopphandboll på ena sidan och fotboll där man ska passa till en som står på en plint och när den har fångat bollen då blir det mål. Vi var fyra lag och så spelade vi mot olika lag varje gång. Det laget jag var med i satsade på att vinna men vi kom tyvärr sist:P Vi hade inga avbytare så vi skyller på det ;D

Efter skolan så skulle man packa och jag är ingen vidare värts på att packa så alla kläder ligger på min säng just nu men jag lägger de någon annan stans och packar imorrgon lat som jag är;) Nu ska jag gå och borsta tänderna och jag hoppas att jag får datan någon gång under skidsemestern för att uppdatera. Jag kommer ha med mig min älskade kamera så jag kan ladda upp lite bilder här om jag orkar:D
Ha ett trevligt sportlov önskar

Kommentera här: