dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snöndagen den sjunde!

Hejsan!

Idag har jag inte gjort så mycket men till lunch fick vi besök av farmor. Jag har spelat igenom min läxa och den är fortfarande Life on mars. Jag hade inte övat på den förra veckan eftersom jag spelade så mycket i Vara och då vill man inte öva på sin läxa;P Min lärare tycker att jag ska spela upp den någonstans men vi får se när det blir.

Imorrgon är det skola igen och på elevensval är det bowling som jag inte har haft på länge:D På tisdag ska man ladda för nationellt prov i svenska. Lite pirrigt men det ska nog gå bra. Önska mig lycka till!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Life on Mars!!:D Har du Solisten? Lycka till! :D

Jag kommer faila totalt:P
2. Svar::
Jag har solisten 1 och 2:D Man måste upp i fjärde läget på Life on mars så det behövdes verkligen ett lycka till:D

Det kommer nog gå bra för dig också, lycka till! :D

Kommentera här: