dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista fredagen i februari!


Gillar att ta kort på sånna nummerskyltar med roliga ord;D

Idag har det varit skola och då hade vi SO, Svenska och Idrott. På SOn håller vi på med förintelsen och då är det prov på det v.11. Vi hade muntligt nationellt prov i svenska idag och jag tycker det gick ganska bra. Maten idag var kålpudding, potatis, sås och lingon fast jag skippade kålpuddingen;) Efter maten var det idrott och då håller vi på med hälsocoacharbete där man ska redovisa hur fem personer ska förbättra sitt liv och massa sånt. Jag jobbade på väldigt bra tycker jag. Det blev lite flumflum ibland bara för att jag sa en sak flera gånger men jag ville ju veta att Elin och Louise lyssnade så då blir det ju så;P De bara retade mig då men då sa jag medvetet en sak flera gånger och då blev det roligt;D

Efter skolan kom Elin hit för vi skulle kolla på UKM i centrumhuset. Alla som jag kände var jättebra! Jag hade ju vissa personer som jag vill ska vinna men det får jag säkert veta någon gång under de närmsta dagarna. Innan UKM började spelade jag och Elin pingis och sjöng singstar. Elller vi spelade pingis för vi inte kunde sjunga pga stömavbrott. Pappa jobbar på taket för att ta bort all snö och då används det mycket el så då blir det ingen el till huset.

När det blev strömavbrott hoppade Elin upp på en pallplint som liknar en häst, det är mammas gamla;P Elin blev nämligen rädd och man ser ju utan el eller det gjorde man vid den tiden;) När elen kom sjöng vi singstar och vi sjöng tills vi blev hesa;P

Nyss kollade jag på vem som åkte ut let´s dance och det är bra att Gudrun åkte dör då är det bara sånna som jag hejar på kvar;D Jag har jätteträningsver nu och jag har haft det hela dagen. Jag har stretchat hela tiden i skolan. Folk har undrat vad jag har gjort men det gör ju så ont så man måste stretcha;P Jaja men nu ska jag snart lägga mig för jag är jättetrött också så vi hörs!

Kommentera här: