dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Rubrik både för igår och idag!

Hejhej!

Jag hann inte skriva igår så då skriver jag ett inlägg för både igår och idag och vi börjar med vad som hände igår:P

Det var skola och då hände det inte något speciellt förutom att jag slapp redovisningen på engelskan. Det var bara ungefär hälften i klassen som redovisade och jag ska göra det på tisdag istället. På tekniken håller vi på med något kugghjulgrejs och den blev färdig men jag blev hysterisk på den för att den inte funka. Jag gjorde nya grejer som man ska ha för vi hade använt de andra ganska mycket så de var nära på att gå sönder men den snurrar ganska bra så då får det gå.

Jag kom på att jag var och tränade med Elin igår. Det var prova på dagar i måndags -onsdagas. Alltså får man prova och det är gratis. Denna gången blev det step och box hos syrran som vanligt. Jag har träningsverk idag men det är ju bra;P

Om ni såg på OS igår och på herrarnas stafett. Sverige vann:D Såg ni vad norrmannens siste man kämpa hårt. Det var tre stycken som var först de sista gångerna. Fyran som var norrmannen låg efter med 35 hundradelar tror jag det var och han åkte och åkte och rätt som det var låg han bakom det tre första. Fast svensken som var först var långt framför de två andra men vet ni att norrmannen blev två i hela loppet. Han tog igen 35 hudradelar om det var det och blev dessutom tvåa, det är helt otroligt omöjligt enligt mig;P

Nu går vi in på vad som hände idag;) Det var ingen vanlig skoldag utan det var friluftsdag och jag åkte skidor med Elin och Louise:D Nu är jag ännu tröttare och har mer träningsverk. Orkar knappt röra mig men när mamma skulle lämna tillbaka skidorna så bad jag att hon skulle köpa en liten chokladkaka till mig:D

Vi var i Falköping och det var ganska bra backar. Lite korta tycker jag. Den sista timmen fick jag kramp,vi åkte ganska länge. Jag tränade igår och har träningsverk och när man åker skidor mycket så blir man trött i benen. Det kändes som jag skakade. Nu har jag jätteont i vaderna men det går nog över om några dagar:P Nu orkar jag inte skriva mer så vi ses när jag har blivit piggare;D

Kommentera här: