dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Panikslagen!

Hello!

Jag hade det första nationella provet idag, läsförståelse och massa frågor på texterna. Jag blev helt panikslagen och jag vet inte riktigt varför. Som tur var åt jag lite vindruvor samtidigt som jag gjorde provet. Det kändes som det gick bra. Nästa nationella prov är redan på torsdag och då ska vi skriva en uppsats och den tror jag är tre timmar lång och vi får se hur det går då.

Sen hade vi matte och vi spelade yatzy och när man har varit panikslagen så är det svårt och lugna sig och då brydde jag mig inte om yatzyn;) När jag ska spela något och inte bryr mig brukar det gå bra så jag vann mot Elin och Louise:D Behövde inte stryka något och jag fick bonus också;P

Efter maten blev det hemkunskap och vi lagade kyckling och couscous med någon slags sås. No var sista lektionen och vi kollade på en labrationsfilm och sen hade vi en genomgång.

När man har kommit hem ska man snabbt gå på toa, äta och packa Cellon och iväg och spela med orkestern. Vi ska spela Queenmedlyn detta året också:D Efter orkestern ska man spela enskilt och jag spelade upp min läxa och det gick bra. Sen var jag på utvecklingssamtal och det gick också bra och nyss har jag kollat på mästarens mästare och ska kolla om vinterspelen i Åre är något. Ses:)

Kommentera här: