dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hemma från Lofsdalen!

Hejsan!

Hemma idag från Lofsdalen. Vi åkte hem en dag för tidigt för det ska bli snöstorm imorgon. Ute i backarna idag så var det -15 grader kallt så det är nästan ingen idé att åka. Skönt att man hinner se melodifestivalen utan att behöva lyssna på radion;P Ska nog se hur förra lördagens artister såg ut på scenen;)

Idag har jag vaknat, inte städat stugan (jag sorterade kortlekar istället);D, packat ner alla kläder och grejer elller rättare knött ner allt i väkan och sen har jag suttit i en bil i åtta timmar. Vi åt mat och köpte godis på vägen också. Åt på samma ställe som förra gången jag var i Lofsdalen. Det var ungefär för fem år sen. På pizzerian var maten lika god som förra dagen.

Jag köpte lite grejer som detta + en födelsedagspresent till min syster som fyller 18 år.


Häsningar från mig hemma i Götene igen;P

Kommentarer:

1. Pernilla:
åh härligt med lofsdalen :)

Kommentera här: