dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första skiddagen!

Tjabba tjenna!

Idag har vi hyrt skidor och åkt för för första gången i år. Visste att en annan Götenefamilj skulle hit och de träffa vi två gånger idag. Det första syrran sa till sin kille var att han inte skulle ramla i liften och det första hon gjorde var att ramla när stolsliften kom mot oss. En som hjälper till vid liftarna fick hjälpa syrran att ställa sig upp. Jag stod bara där och flina och tyckte det var pinsamt;P Jag tog lite kort på mina skidor, pjäxor och hjälm så jag lägger ut de:D

Skidor

Närbild på skidorna. Det står ett R på baksidan av mina skidor och enligt mig betyder det Rebecca fast det betyder säker något annat;D

Pjäxor

Hjälm

Jag fick det finaste skidorna av familjen:P

Nu ska jag ta en dusch och sen får vi se vad jag gör;)

Kommentarer:

1. Julia Blom :):
fina skidor :)
2. sandra:
haha hyr hjälmarna är ju så jävla fula :p
3. sandra:
hahaha hyrhjälmarna är ju så jävla fula :p föresten, R står för rossignol, märket på skidorna alltså ;)
4. Svar::
Håller med, vi ska köpa egna hjälmar nästa gång:P

Kommentera här: