dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första dagen på andra månaden!

Gokväll!

Igår hade jag inte något internet men idag har jag det som tur är;) Jag gjorde inte så mycket förutom halva NO hemprovet igår. Idag hade skolan elevstudiedag och det har vi imorn också. De uppgifter jag har fått är ett NO hemprov i kemi. Jag har också fått några engelskauppgifter som är läsa en text i textboken och göra uppgifterna i övningsboken sen så ska man skriva om Irland t.ex. om landet, en person mm. Jag valde faktiskt att skriva om ölet Guinness som är känd i Irland, hehe. På jullovet var jag ju i Irland och då gick vi på Guinness museum. Jag har skrivit färdigt om det och NO hemprovet är färdigt så nu är det bara några uppgifter i övningsboken kvar.

Jag tränade med Elin idag, det blev body pump. Det märktes att jag inte har tränat på länge;P men nu är jag igång igen. Jag har även varit på nying och då poppade jag och Louise popcorn åt de små barnen och sen blev det ledarsamling.

Imorn ska jag ta sovmorrgon och sen är det orkester. Kom på att jag har läxa, life on mars. Ska kanske spela lite på den nu. Ses snart igen! :D

Kommentera här: