dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fjärde skiddagen!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag har jag åkt skoter och jag fick köra alldeles själv:D Jag körde ungefär halva vägen hem från våffelstugan. Först körde pappa och syrrans kille till våffelstugan och sen på hemvägen var det bara jag och syrrans kille som körde:D De två som inte satt i skoter fick sitta i en släde bakom för om man ska kunna få köra skoter så måste man antingen ta ett skoterkörkort eller så måste man ha haft kökort i minst 10 år så syrrans kille fick inte hyra men pappa sa att vi fick prova att köra ändå;P

Det sägs ju att man ska äta våfflor i våffelstugan men jag tog faktiskt en kladdkaka med vispgrädde och varm choklad med vispgrädde:P Det gjorde vi i eftermiddags.



På förmiddagen blev det skidåkning som gällde. Det snöade i natt så i backarn var det lös-snö som gällde. Det är nästan roligare att åka i lös-snö men man riskerar att ramla som jag gjorde. När jag hade ramlat så var det ingen rolig ställning jag var i, staven fastnade i skidan och skidorna var korsade över varandra. Ja vet inte hur men jag kunde inte röra mig men som tur var åkte pappa efter mig och knäppte av ena skidan. Första ramlingen i år. Jag hoppas de pistar så det inte är någon lös-snö imorgon.  

Jag tror inte det har hänt så mycket mer men imorgon så heter rubriken säkert femte skidagen!;P Ha de gött:)

Kommentera här: