dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Elon Hyperaktiv!

Hallå!

Idag har jag för det mesta slappat vid TVn eller datan men jag har även varit ute och gått med Elon Hyperaktiv;P Hon har nämligen druckit kaffe för hon tyckte att hon var för trött. Innan hon kom till mig så skulle hon gå på toa men det gjorde hon inte och då går man ju ännu fortare när man måste gå på toa.

Först gick vi till ica för jag vill köpa godis och då hade hon värsta tempot när vi gick och jag sa åt henne att vi gick för fort. jag tjatade nästan hela vägen till ica om att vi gick för fort och ibland gick vi lite saktare men sen efter några minuter var hon upp i fart igen.

På hela långa vägen till ica tänkte jag att jag skulle bestämma vad jag skulle köpa men det hann jag inte med. Så när vi var på ica och jag stod där och tänkte så föreslog Elon massa godis som jag skulle köpa men hon föreslog sånt jag inte gillade och jag tänker inte bättre när hon står där och föreslår sånt jag inte vill ha;P

När jag väl hade bestämt mig och betalade så gick vi till pressbyrån för hon skulle fråga nån grej om busskort och då gick vi lika fort och jag tjatade att vi ska gå saktare men det gick inget bra. Hela vägen hem igen så gå-dansade hon hela vägen och jag tjatade så om ni vill gå ut och gå när Elon Hyperaktiv har drukit kaffe och inte gått på toa innan så varnar jag er!!;D

Nu ska jag snart se på melodifestivalen om det är något bra och äta mina dumle:D

Kommentera här: