dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Blue man group!

Hejsan svejsan!

Idag har jag mest slappat. Jag har slått in min systers 18årspresent och jag har gjort ett kort också som jag blev nöjd med. Det är inte säkert att jag är hemma på morgonen den dagen hon fyller. Jag ska kanske på hajk då men jag tänkte att jag kan ringa och gratta och senare ska släkten komma så då är jag där:P Det är ganska långt dit så man vet aldrig vad som kan hända;)

Har ni kollat på melodifestivalen? Det har jag gjort och jag tyckte det var coolt att Timoteij kom först till final:D Var det rätt låtar som kom till final tyckte ni?

Blue man group och vet ni vad så är jag lite skraj för de. Jag har nämligen träffat de eller rättare sagt sett deras show i Las Vegas:D Det var sommaren 2005 som jag var där. Eftersom de håller på och slår på färg så kan man bli nerskvätt så innan så är det personal som går runt och ger folk papper. Jag var ganska liten då så då skojade personalen med mig och snurrade runt en hel rulle med toapapper runt mig. Jag var ganska täckt av toapapper då så det var svårt att se ibland;D Under showen med blue man group så skulle de klättra uppåt i publiken på stolarna och jag satt där och såg på en och var helt livrädd för jag ville inte att de skulle komma till mig. När jag satt där så började ljuset snurra som det är på discon och så. Då ser man ju inte heller så bra så rätt som det var ser jag att den blåa mannen står mitt framför mig och han tittar på mig och hans ansikte var ungefär 10 cm från mitt. Sen rörde han min kind och då började jag skrika av rädsla och det förvånade mig inte om jag började gråta också. Så kan det gå om man går på en sån show;) Jag ska säga att jag fortfarande är rädd för de. Jag kommer ju inte träffa på de så ofta så jag klarar mig;P


Nu ska jag ta och sova ut så jag klarar av morgondagen och hela nästa vecka för då är det skola igen. Tjingeling;D

Kommentarer:

1. Anonym:
haha det lät läskigt x)

Kommentera här: