dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Anmälan!

Hejhejhejhej!!!!:D

Nu har jag fyllt i anmälan att jag vill följa med till Västeråsfestivalen:D Festivalen är 21-23 maj och jag läääängtar dit jättemkt, kommer säkert gå och tjata om det länge, stackars de som behöver lyssna, haha;D Idag var jag på orkester och det är många som ska åka till Västerås som tur är:D

Vi har haft elevstudiedag idag också och jag är färdig med allt som ska göras. Hade ett förberedande samtal inför utvecklingsamtalet där man pratar med handledaren och det gick bra.  Sen har jag bara slappat.

Vi hörs!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Hehe jag tog oxå o fyllde i anmälan. Det va de första jag gjorde när jag kom hem. Det ska bli så roligt!:D Längtar! Jag tycker bara det e roligt om du tjatar om de, för de kommer jag nog oxå;P



Kram
2. Svar::
Haha, vi kan tjata om det tillsammans;D Läntar hur mkt som helst!!:D

Kommentera här: